četvrtak, 19. prosinca 2013.

where are we now? ili berlinski autoportreti.




(+ berlinska crtica: na postdamer platzu pokupim e s posla, pada snijeg i minus 8 je. ne smeta, pješačimo kroz bijeli tiergarten do grosser sterna koji je adolf postavio tamo kako bi pogled sa unter den linden kroz brandenburška vrata bio estetski prihvatljiviji. još malo, pa skrenemo šetnjicom uz spree po kojoj plutaju sante leda sve do charlottenburga pa preko schloss mosta doma u topli stan. tijelo osjeti koliko je hladno tek kada uđe u toplo. liježem u krevet sa razmazanom maskarom od snijega, preumorna da bi ju skidala. e i ja pričamo do toliko kasno da je već rano.)

Broj komentara: 11:

  1. Alexander platz daje podij jeseni. Sljedeci put stani kraj sata sto te baca iz dimenzije vremena ako dopustis sumnju i zamisli.... Zamisli kako je u podne u Kini u centru Berlina i...

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljivo je kako te drugacije doživljavam kroz ove tekstove iako te vrlo dobro poznajem. Nekada te ne mogu shvatiti i zao mi je zbog toga, i mene osobno mi je vrlo zbog toga zao. Nadam se da si sretna i da su mačke dobro lijepo smo prebirali dragulje dok si šetala Berlinom. Lijepa si na fotkama.

    OdgovoriIzbriši
  3. https://www.youtube.com/watch?v=gEMvDp2vM7U

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. već drugi put se pitam kako to da jedna od najomraženijih figura mi završava u mom virtualnom prostoru. neće meni četnik alkos govorit kako da spavam.

      Izbriši
    2. Nažalost nema trezvenih ustaša :(

      Izbriši
    3. trezveni ustaša bi bio jednako nedobrodošao :(

      Izbriši
  4. e alo picko, sta je to? kace novi post?

    OdgovoriIzbriši
  5. Odgovori
    1. fizički: kauč dnevne sobe stana u kojem živim u trnskom. slušam patti i čekam mašu da dođe na ručak. skuhala sam stir fry 'salatu' od tofua, tikvica i umaka od paradajza s acetom, prepržit ću i kukuruzni kruh sa sjemenkama uz to. bit će fino.
      inače: u limbu.

      Izbriši