četvrtak, 29. studenoga 2012.

schultzeove stanice.

ti uvijek mirišiš nekako... ustajalo. nemam bolju riječ za to, zvuči ružno, ali to je ono dobro ustajalo. toplo, poznato, znojno, slatkasto.
na tvoju sparnu neprovjetrenu sobu usred ljeta, na more i sol i alge na kamenu kada je žega, na odjeću mokru od kiše koja se suši preko noći na radijatoru, na stare kino i koncertne dvorane i njihove prašnjave stolice, tepisone i zavjese, na isproljevano pivo po odjeći i kosi na šutki pank koncerta, na jorgane baka verice, na mačje krzno nakon spavanja, na mamurna jutra, na popodnevni ljetnji seks, na štrample nošene nekoliko dana za redom, na crni čaj sa mlijekom, na pačuli i tamjan i zemlju, na knjigu iz antikvarijata, na crno vino, na spermu, na slatkasti miris dim mašine i spaljenog lišća, na krv.
mrzim kad mi dođeš u nos.

Broj komentara: 6:

  1. Ajme fuj, bila sam jednom s ustajalim likom, jednom i nikad više, reče mala voćka poslije kiše!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D
      ali ovo je fini ugodni miris ne onaj bljak.
      I zao mi je za ruzno ustajalo iskustvo.

      Izbriši
  2. Predivno pišeš, obožavam ti blog :)

    I znam na koji miris ciljaš. Voljela sam ga i ja.

    OdgovoriIzbriši
  3. totalno slučajno sam zalutal na ovaj blog, a istovremeno mi svira our love to admire. dosta dobar osjećaj. vratil sam se na kraj tvoje i sredinu moje srednje. :*

    žerjav

    OdgovoriIzbriši