ponedjeljak, 7. listopada 2013.

he said you're really an ugly girl but i like the way you play.


u drugom srednje sam izašla iz zgrade matematičke gimnazije na veliki odmor imajuć na majci prišivak benda koji je agresivan i bučan (ako ste moji roditelji), premda će većini ljudi koji slušaju buku to zvučati smiješno i momentalno će imati asocijaciju ‘ženskog’ benda. ispred je, između ostalih, stajao i mladić koji je imao pirseve i tetovaže i vensice i izgledao onako kako izgleda mokri san svake mlade alternativke u to vrijeme. vidjevši me, sa zgražanjem je komentirao kako ne može vjerovati da jedna, božesačuvaj, cura sluša taj bend, jer da to nije bend za djevojke.

okidač prisjećanja tog događaja je prisustvovanje dvjema svirkama ovog vikenda. scenarij je na obadva giga otprilike takav da iako je politički korektna kvota ispunjena i da djevojke čine bar polovicu publike, ispred stejdža se stvara masovna testosteronska šutka u kojoj sudjeluju jedino i isključivo homo sapiensi nositelji xy kromosoma, mahom nabildani i nerijetko u toplesu. kada je u pitanju stage diving, situacija je jednaka, od njih miljon koji su se desili, samo su dva izvele djevojke. da stvar bude apsurdnija, jedan od bendova je bio većinski ženski u omjeru 2:1.

cijelim putem doma sa obadvije svirke se nisam mogla oteti dojmu da većina momaka u šutki ima puno toga zajedničkog sa altronativnim manekenom iz mog sjećanja.

31 komentar:

  1. hrpa latentnih gejeva, da barem konstruktivnije podijele ljubav među sobom nego mlateći se na koncertima, nisam sarkastičan :)

    ps - gornji komentar je isto bio moj ali je brat bio ulogiran a ja nisam odmah skužio

    OdgovoriIzbriši
  2. Ako žene u nečemu svojevoljno ne sudjeluju, onda je to loše? Ne kontam. U čemu je problem ako se netko želi zabavljati sa šutkom ili bilo čim drugim, ako nikoga s tim ne ugnjetava? Ko brani ženama da se uključe u šutku? Jesu dečki krivi što su žene fizički slabije?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daj začepi, neizmjerni jadniče!

      Izbriši
    2. Ah, evo još jednog primjera slavne feminističke inkluzivnosti i solidarnosti!

      Izbriši
    3. mislim da je niennaa htjela reci da je problem u tome sto se ta vrsta zabave odvija u kompletnom podrucju ispred stagea, cime jedna skupina prisvaja iskljucivost, a na temelju osobine (fizicke snage) koja nema veze sa prirodom tog dogadjanja.

      pandan bi bio npr. kad bi u restoranima prvi dobili stol oni koji najbolje sviraju klavir.

      Izbriši
  3. socijal darvinizam je, koliko vidim, još uvijek omiljena linija argumentacije kod 'feminističkih' pitanja.
    ne radi se ovdje o krivnji, radi se o stvaranju dobre atmosfere u kojoj mogu sudjelovati SVI prisutni a ne samo oni koji su 'fizički jači', bez obzira radi li se o fizički jačim ženama ili muškarcima. to ne uključuje samo žene, već i publiku van dobnog prosjeka (stariju i mlađu), ljude sa tjelesnim invaliditetom, ljude koji nose dioptrijske naočale koje im se mogu razbiti, ljude sa pirsevima koji im mogu poderat pola face ako netko zapne za njih u nasilnom plesu ili npr mene što imam urođeno manju patelu koljena koja mi pri nasilnom udarcu nabrijanog krkana može iskočiti. primjera je milijun.

    prouči pojmove kao što su inkluzivnost i solidarnost, to su lijepe i korisne stvari koje kada ljudi imaju na umu, pogo, moš, stejdž dajving i kraud surfing mogu biti prekrasne stvari, i ne moraju uključivati toliku razinu testosteronskog mačo preseravanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije socijalni darvinizam, nego osobna sloboda.

      Kad bi curice htjele biti na koncertima gdje nema mačo preseravanja, postojali bi koncerti na kojima bi bilo zabranjeno mačo preseravanje. Ne postoje, zato što curice privlače izljevi nasilja među dečkićima. Da ih ne privlače, dečkići to ne bi radili.

      Dakle, jednostavno rješenje: seri kolegicama što sisaju penisić tim testosteronosaurima, a ne dečkićima što samo rade što mogu da se svide kojoj nositeljici vaginice.

      Prouči pojmove kao što su logika i racionalno ponašanje :P

      Izbriši
    2. argument o tome tko je kriv zato što je netko fizički jači/slabiji je ništa drugo nego socijalni darvinizam.

      a to da sve što muškarci rade rade zato da bi se svidjeli i da bi im se posrećilo ter da bi umočili je super objašnjenje, čak i bolje od toga da se žene pale na takvo ponašanje. haj fajv.

      Izbriši
    3. Pitanje "da li su dečki krivi što su jači", nigdje ne implicira da su žene krive što su slabije, ili da deči zaslužuju neki poseban tretman što su jači, što bi valjda bio taj "socijalni darvinizam".

      Reći da netko ne zaslužuje da ga se ograničava u osobnoj slobodi, da radi šta hoće, ako to nikome ne nanosi štetu, je očito problem feministima. Osobna sloboda, valjda, završava tamo gdje počinju prohtjevi žena.

      No, ok, shvaćam da je taj 'haj fajv' odjeb, da te ne zanima suprotno mišljenje, nego samo potvrđivanje feminističke dogme, pa odustajem.

      Izbriši
    4. drago mi je što misliš da u 'poseban tretman' ne spada zauzimanje većine prostora u kojem se koncert odvija za sebe.

      ja sam mislila da sam u svom prvom odgovoru jasno razložila zašto ta 'osobna sloboda' nanosi (in)direktno drugima štetu, ali očigledno sam bila u krivu, pa ajmo još jednom. dakle, koliko god to ludo zvučalo tebi, ja, osoba koja je prisustvovala tom koncertu, bi također voljela plesati, skakati, iznojiti se, biti blizu stejdža i ludo se zabaviti na tom koncertu. međutim, zbog načina na koji se ta šutka odvijala, ja nisam mogla sudjelovati te mi je time bio zabranjen pristup tome što sam željela. kako meni, tako i svima ostalima koje sam, ponavljam, u prvom komentaru već spomenula.

      haj fajv je odjeb ne zbog ne zanimanja za suprotno mišljenje, nego zbog neutemeljenosti suprotnog mišljenja u logiku i zdrav razum, na koje se tako lijepo pozivaš, a ovaj tekst nije feministička dogma već moja osobna reakcija (koja se može nazvati feminističkom) na iskustvo koje sam doživjela nebrojeno puta u svojoj karijeri pohođenja glazbenih događanja.

      Izbriši
    5. Prvo da raščistimo: nije ti zabranjen pristup ničemu, to je totalna laž. Slobodna si izgurati se u prvi red, biti u šutki ili bilo šta. Ti sama odlučuješ izbjegavati to.

      Što ti znači (in)direktna šteta? Jel direktna ili indirektna? "(in)direktna" nije riječ. No, pretpostavimo da je indirektna.

      Dakle, ljudi koji su fizički krupniji od tebe se lakše proguraju u prvi red i mogu sudjelovati u šutki, time tebi čine indirektnu štetu? To je tvoja teorija?

      Zaista si potlačena onda, jer ti isti ljudi te sprečavaju i da sudjeluješ u olimpijskim igrama, ili npr. da osvojiš Wimbeldon. Sve bi to mogla, da nema jačih ljudi od tebe, ili da te puste ispred sebe. Ima i pametnijih ljudi od tebe, oni te isto tlače, jer zbog njih ne možeš dobiti nobelovu nagradu za fiziku.

      Shvati da ti drugi ljudi ne duguju da se prilagode tvojim potrebama. Ne zaslužuješ nikakav poseban tretman time što si pripadnica fizički slabijeg spola. To je prava jednakost prava, a ne feminističko grebanje za privilegije.

      Kad bi se svima prilagođavali, ne bi ni bilo koncerata, jer neki epileptičar ne može gledati u stroboskop.

      Izbriši
    6. sportska natjecanja i raznorazne (nobelove) nagrade (zagrada u ovom slučaju 'nobelove' služi tome da pokaže kako ne mislim samo na dotičnu, već na sve vrste nagrada i natjecanja, uključujući i tu koju si ti naveo) su manifestacije kompetitivnog karatkera piramidalne strukture čiji ishod daje s jedne strane pobjednike, a s druge strane gubitnike, i da bi sudjelovao u njima potrebno je imati kvalifikacije.
      s druge strane, kulturno događanje kao što je glazbeni koncert je događaj za koji ti ne trebaju nikakve kvalifikacije da bi sudjelovao u njemu osim plaćanja karte za isti (ili ne, ako je besplatan), i ne služi nikakvom natjecanju niti rangiranju već uživanju (ili ne, zavisi dal ti se bend svidi) grupe ljudi u vibracijama zraka zvanim muzika. u tome je vidiš, razlika.

      možda smo trebali stati kod haj fajva, jer mi se sve više čini da u ovom našem malom dijalogu nećemo stići nigdje, jer su nam početne pozicije potpuno polarne. ti si savršeno prilagođeni pojedinac koji će, sigurna sam, biti iznimno uspješan u penjanju na društvenoj ljestvici (iskrene čestitke!) i koji međuljudske odnose i društvo svodi na striktni individualizam, pitanje (prirodnog) prava, privilegija, 'uzdaj se u se i u svoje kljuse' princip, a ja sam s druge strane zaražena neizlječivom bolešću empatije, mišljenja kako nijedan čovjek nije otok, osjećaja za kolektivno i brige za druge i bljucnem si u usta na svaki pomisao kompetitivnosti i rangiranja.

      dakle, ne, ne grebem se za privilegiju, radije ću stajati u pozadini i cupkati uz ritam muzike (a i života) svojom urođeno manjom patelom koljena u mjestu, okružena ljudima koji će me ako bude bilo potrebno nositi da bi bila u prvom redu koncerta (i života), a i ja njih, nego biti dio 'privilegiranih'.

      Izbriši
    7. sva ova bespotrebna rasprava i isprazno filozofiranje zbog gungule na Dilindžeru? urnebesno dobro. čekam nastavak.

      Izbriši
  4. totalno falš i iznimno patetično. tvoj najlošiji tekst dosad. možeš ti svjetlosnim godinama bolje od ovog.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. anonimus je vjerojatno uvrijeđeni iz šutke. De stavi neku golotinju da podignes citanost. :P

      Izbriši
    2. :D
      'de' <3
      soon enough. imam neke sise sebe iz berlina i tanevsku u kadi, samo nikako da ih se uvatim i sredim ih :)

      Izbriši
  5. sjetila si me na koncert od ovog ljeta, cca 10 metara od prvog reda, predgrupa, svjetla jos upaljena, nekom debilu je ocito pocela najdraza pjesma pa se poceo bacati po svima oko sebe. moja frendica ga je promatrala ravno 5 sekundi i dok joj je bio okrenut ledjima ladno ga zalila pivom. onda se nevino okrenula na drugu stranu dok je debos zbunjeno gledao tko ga je zalio. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ni slucajno steta piva, jer je tih 2-3 deci odlicno posluzilo da se spusti na zemlju kreten koji je svojim guranjem svima oko sebe isao na nerve.

      Izbriši
  6. Ajd ti draga napravi fejs, da to lijepo lice tamo stavljaš. NJ NJ i da pozdravlja te mačić
    Vanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bolje grob nego fejzbuk! :) pozdravi mačića i ljubim vas oboje. :*

      Izbriši
  7. a vidi jadnika, ja sam zena pa sam jaca od njega, ziher bi ga razbila hahahaha

    OdgovoriIzbriši
  8. Gdje nestade, manifestacijo onoga sto je trebalo biti pravo? Tocije, sto trebade biti..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. skrivam se u maglama novozagrebačkog betona.

      Izbriši
    2. Ne želiš da te nađu.

      Izbriši
    3. iako postoji polupropusni filter želje nalaženja za neke pojedince/ke, uglavnom si u pravu.

      Izbriši
  9. ja sam bio spomenutoj u šutki, a nisam latentni peder nego samo peder :D
    bila mi je prva u životu.
    :*
    k.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to te sigurno j uvuko u nju :D
      nadam se da si uspio bar se kvalitetno povatat sa svim tim muškim tjelesima tamo :D :* i đuri isto. :)

      Izbriši