srijeda, 21. kolovoza 2013.

it's only when i lose myself in someone else that i find myself.

i.m. je jednom prilikom opisujući kako izgleda kada se ona zaljubljuje i počinje stvarati osjećaje prema nekome rekla kako nosi ogromnu količinu nježnosti, ljubavi i brige sa sobom i u sebi cijelo vrijeme i da onda to kada nađe osobu za koju misli da je vrijedna samo usmjeri u određenom pravcu.

u zadnje vrijeme mi se to mota po glavi i razmišljam koliko ja toga imam u sebi i može li se to ikada potrošiti 'usmjeravanjem' ili se tako samo multiplicira i odakle mi toliko toga, kada se počelo stvarati, jesam jednostavno 'takva' ili je to zbog nečega, zašto nije crno/bijelo nego postoji u toliko nijansi i kuda da idem sa svim tim i koji su kriteriji oko toga tko je vrijedan - i na kraju krajeva, nisu li svi vrijedni ljubavi, koliko se osoba u isto vrijeme može voljeti, i kada je to multipliciranje počelo i hoću li se jednog dana od toga napiriti ko balon i odletjeti ili će mi raspuknuti prsa i ako hoće što će iz njih izletjeti i je li moguće da postane maligna i počne mi izjedati utrobu kako bi si napravila mjesta i je li to možda zbog toga što ju znam dati svima, a najnespretnija sam u pružanju iste samoj sebi?

Broj komentara: 27:

  1. Imaš jako puno, ne može se potrošiti, nije maligno i nećeš se rapsuknuti, ali hej..ja sam stari hipi koliko god se to izvana trudim sakriti...motaju nam se iste stvari po glavi vidim...ljubim te mala...
    I javi se nekad za pivo jebemu!

    OdgovoriIzbriši
  2. može se voljeti sto osoba u isto vrijeme!! ja sam ekspert u tome ;)
    i možes stalno stalno imati leptireke u tibici,rumeniti se... o tome sam ovisna :8) biti zaljubljen u mace, drveće,seku,dragog, kolegicu sa posla!! ah...

    OdgovoriIzbriši
  3. nikoga ne treba ljubiti jer ljubav je govno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Budući da se probudih upravo iz sna o tebi, ne znam lično sto da kažem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ni lično ni osobno ne znam što bi rekla anonimnim sanjateljima mene, osim da se nadam da je bilo u lijepom kontekstu :)

      Izbriši
    2. A personalno?

      Jest, bilo je lijepo. :)

      Izbriši
    3. personalno pogotovo!

      drago mi je :)

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. ako hoćeš da se tvoja ljubav prema ljudima potroši i da pređeš na tamnu stranu, najbolje je da neprestano čitaš dnevnopolitičke teme. kod mene je upalilo. :D

      Izbriši
    2. od toga 'samo' dobijem koju sijedu više i mučninu u želucu, te vrlo često bijes. zbog toga sam si odavno zabranila čitanje komentara na sajtovima. :D

      Izbriši
  6. 1. može se potrošit
    2. ne multiplicira se
    3. zbog nečega je
    4. zato što svijet
    5. kud god hoćeš
    6. nema apsolutnog kriterija
    7. čije ljubavi? svačije? ničije? tvoje? moje? Vladimira Šeksa?
    8. ovisi, neki ljudi bi rekli da je za žene samo 3, ali ja mislim da je i drkanje nekome iskazivanje ljubavi, pa mislim da je 5
    9. u ranom djetinjstvu, možda i ranije
    10. balon - ne
    11. raspuknit prsa - ovisi o kardiovaskularnom zdravlju
    12. neće ništa izletit
    13. je, moguće je
    14. je, zato je

    OdgovoriIzbriši
  7. blog ti je jako lijep. evo ti zbog toga osjecajni vin diesel https://www.youtube.com/watch?v=w5t-CmCwhZo
    :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čovjek čita tvoj blog i piše ti komentar u 3:24, a ti njemu samo pusu pošalješ?! Nadam se da je razočaran kao i ja...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to je zato što je ostatak od puse rezerviran za tebe, poni. :P

      Izbriši
    2. eto, poni dobiva moje ostatke. ne znam tko bi tu trebao biti razocaran. :)

      Izbriši
  9. Gde si u ovom glupom hotelu?

    OdgovoriIzbriši
  10. teško je s venskom krvi i suzama u očima čitati table s imenima sela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pročistiti vid onda da jasnije vidiš. i preneseno i doslovno.

      Izbriši