subota, 20. srpnja 2013.

because you lied.

gagarinovim sam prošla milijun puta, i trebao bi me podsjećati na nekog potpuno drugog a ne tebe, jer nas dvije nikada nismo skupa prošle njim. svejedno, svaki put kad idem tuda, pa i večeras, imam flešbek ove zime, i 25 stupnjeva, bosa stopala i svilena haljina se pretvaraju u ogroman snijeg i probijanje kroz vjetar koji mi zamrzava obraze s untrue u ušima do faksa. a u knjižnici me čekaš ti. ja se, još uvijek sa slušalicama u ušima, penjem na prvi kat i hodam u krug dok ne vidim s leđa tvoju kovrčavu kosu i pogrbljena, mršava, koščata ramena. onda stojim jedno vrijeme i promatram te uz soundtrack prije nego što isključim hladne baseve u ušima i priđem ti. kada mi se nasmiješ, sve opet postane toplo i skoro da povjerujem da se nanosi snijega na mojoj jakni i kapi tope samo zbog tvog osmjeha i načina na koji me gledaš.

ne znam što me točno natjeralo da se vratim tom albumu zimus, ali bio je moj suputnik pri svakoj ponoćnoj hladnoj vožnji tramvajem ili taksijem do mjesta sastanka s tobom, a i pri jutarnjim vožnjama nazad od maksimira do trešnjevke.

untrue, tootles. koja jebena ironija.

Broj komentara: 11:

  1. rjesavanje kemijskih zaostataka u sistemu je uzasno cudan proces. ne poznaje kronolosko vrijeme, ali bas nimalo... i onda ta preglupa i predivna podsvijest koja kao neka dvorska luda, potpuno sumanuta, nakon jedno 5 godina te podsjeti...

    OdgovoriIzbriši
  2. nevjerojatno koliko đubtasa dobiva prostora na ovom blogu. Voljela bih doticnu droljetinu (oprostite na izrazu, nisam inace prosta, samo iskrena) pljunuti. Ne i to bi bilo previše. Zaslužuje biti varana do kraja života.

    Sva sreća na karmi. Isusiću koji me veseli iz dana u dan. Karma je kuja, veca nego doticna. Sustici ce ju kad tad.

    fališ mi. i nista mi se ne javljas, mislis na đubrase a ne na ljude koji te vole. (pusa od anelice marsa zaher torte i debele mene)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ventilacija je potrebna. bolje da ide van, nego da me guši.
      nemoj biti toliko ljuta :*

      Izbriši
  3. Čudna je podsvjest. Odvede nas gdje ne bi nikad sami otišli. Znam. Samo jedan trenutak promjeni cijeli niz asocijacija.

    OdgovoriIzbriši
  4. U mojim snima je jesen i ti si promrzla i rumena usla u kakvu glupu putnicku agenciju,
    Jos uvijek tuzna, ali se razlog izgubio.
    Ja stojim u glupoj, recimo, svijetloplavoj kosulji i,recimo, crveno-bijeloj kravati
    za pultom i gledam kako punis bijele dlanove plavim zelenim zutim i crvenim prospektima,
    odsutno i metodicki,
    dok ti ih ne pozelim oteti iz ruku
    i pred tvojim ocima napraviti najveci avion od papira,
    sapnuti mu da te nosi gdje god zeli

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://img546.imageshack.us/img546/2599/jhvp.jpg

      Izbriši
    2. Svijet kao šalica šnenokli :)

      Izbriši
    3. pitam se gdje bi papirnati avion sletio kroz omiljeni desert mog djetinjstva.

      Izbriši
  5. Je li bitno kad su oblaci tako ukusni?

    OdgovoriIzbriši