ponedjeljak, 8. srpnja 2013.

gostovanje bezobraznog brgljeza.

stara kolaboracija između gospodina i mene - ak me razmete. nadam se da će u budućnosti isplivat još više ovakvih stvari, lijepo ih je vidjeti sa vremenskim odmakom (nudge nudge u šimićevom smjeru).
osim mojih, ima on fotki i drugih bivših djevojaka i svačega nečega na ovoj stranici, pa odite si pogledat.

(klikom na fotke otvaraju se iste u originalnoj veličini)

http://bezobraznibrgljez.tumblr.com/post/51019319698

http://bezobraznibrgljez.tumblr.com/post/50721679934


http://bezobraznibrgljez.tumblr.com/post/50597908305

Broj komentara: 13:

  1. ukoliko se ne napiše koja rečenica prije onoga što želim reći mogla bi pomisliti da se radi o sarkazmu ili bilo čemu s imalo zlobe ili negativne energije. ovako, neće doći do toga jer želim dati do znanja da toga tu nema i da je moj komentar čist od tih zala.
    naime, lijepa si.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i mlada. nekad bilo, sad se spominjalo :)
      hvala.

      Izbriši
  2. vidi duge kosice, jebate kad je to bilo? da nisam već ono zaljubljen u tebe sad bi se opet...ne, serem..evo opet sam se:-) nego, gig večeras, nadam se da se vidimo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. predmnijevam da je u pitanju dvehiljade i sedma, stan u medulićevoj.
      vidimo se najvjerojatnije iako sam pomalo prehlađena, slatkorječivi you handsome devil :)

      Izbriši
  3. apsolutno omamljen zadnjom fotkom

    OdgovoriIzbriši
  4. želja, san i rasplinutost koherentne misli u iscekivanju ispunjenja

    OdgovoriIzbriši
  5. meni si baš lijepa s dugom kosom i tankim obrvama. i bila si mi lijepa jako i s narančastom kosom. Uvijek si mi lijepa i volim te. A to sam dokazala jučer ljubeci se s tobom iako si papala ribice.

    OdgovoriIzbriši
  6. odlične su vam fotografije. lijepe, i pomalo proklete, što je za mene dakako uvijek plus. biste li bili za kakvu suradnju? u obzir dolazi kako vizualni, tako i tekstualni medij.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pohvale za ove fotografije ću morati prenjeti majstoru od kamere, u ovom slučaju sam bila samo model, ali hvala svejedno!
      što se tiče suradnje, na jesen bi mogli razgovarati o tome.

      Izbriši
    2. sjajno. također bih vam volio pokloniti svoj roman, da me neka od gradskih knjižnica ne bi preduhitrila. cijenim da imate sluha za kontraverzu.

      Izbriši
    3. dogovoreno, čujemo se početkom septembra!

      Izbriši