četvrtak, 16. svibnja 2013.

rub till it bleeds.

otkad sam pod jagodice prstiju mjesto spolovila stavila žice basa, podsvjest divlja u snovima.

noćas, na početku grupnog spolnog odnosa s pj i caveom (skromnost mi je vrlina!) ja joj skidam gaćice i shvatim da posjeduje spolne organe oba spola. osjećam udrobljenost osjećaja šoka, iznanađenja i ogromne sreće a polly kao odgovor na moj izraz lica sa kutevima svojih velikih usana u perverznom smješku kaže don't tell me you didn't heard the one how 'the bitch is so crazy and full of money she got herself a penis too?'
gospodin nick prasne u smijeh i priđe krevetu otkopčavajući košulju, ja ju ljubim i držim dlan na njenom hermafroditskom međunožju.

jutros sam preskočila vježbanje basa.




____________________________________________
(hvala na pismu N. bilo bi super kad bi mi nekako dopremila svoju zemaljsku ili virtualnu adresu da ti mogu uzvratiti.)

Broj komentara: 14:

  1. ja sam mislila da ces spomenuti svoje seksi profesore.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja mislim da bi prikladnije bilo da ih ti spominješ :P

      Izbriši
  2. aaaaa:-) dobro ti je rekla:-)
    sorry mala da ne stigoh nikakve poduke izvesti, ali koliko vidim dobro ti ide:-)
    objasnit ću se prvom prilikom, ali imam ovaj i sljedeći vikend huge things to do...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. samo polako. trudit ću se bit uzorna učenica i samostalno vježbati :)

      Izbriši
    2. e da, i ko mi je dobro rekao? pj ili ljupka? :P

      Izbriši
  3. pa ljupka ofkors:-) osim ak me i pj nije spominjala:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i mislila sam si.

      i da dokažem svoju požrtvovnost, guli mi se koža s jagodica, raskrvarila ih još nisam: http://imageshack.us/a/img703/3003/fotografija0174.jpg

      Izbriši
  4. to buraz, ima da bude fino tvrdo..uf...:-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pratim tvoj blog i svakodnevno provjeravam ima li novog posta.
    Najčešće ostanem razočarana,pa iz toga možeš zaključiti da želim da ih pišeš češće. ;)
    Perverzna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. draga perverzna, umjetnost se ne žuri! ;)
      (voljela bi i ja da je češće, ali eto, malo su mi se životne drame primirile. bit će nekih fotki uskoro.)

      Izbriši
  6. uga buga, kuiš meni tvoj blog ono predivno je to sve ooouaaaa, ak me razmeš!

    OdgovoriIzbriši
  7. bass ti totalno stoji
    uzimajući u obzir tvoj polumračan stav, brutalnu iskrenost i ljubav prema kvalitetnoj glazbi, mislim da bi ovo moglo jako dobro ispasti...
    prva reakcija je - pa da... totalno
    by the way, there's no limit, not even the sky ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja mislim da smo bas i ja dosad najbolji par od svih parova u kojima sam sudjelovala ;)
      isto vrijedi i za tebe što se tiče neba.

      Izbriši