nedjelja, 14. listopada 2012.

genealogija

jednom davno sam išla u srednju školu i imala dečka koji me nije znao zadovoljiti i kojem sam dala nevinost i bila s njim godinu i pol dana. oženio se prije nekoliko tjedana. tada sam imala blog i zvao se 'možda sam i ja romantični anarhist'.
jednom davno sam upisala fakultet i preselila se u zagreb i imala dečka 10 godina starijeg od mene koji me znao zadovoljiti. krenula sam raditi fanzin sa svojim fotografijama i trebao se zvati 'pustinja prošlih minuta'. bio je gotov, trebalo ga je samo kopirati i poslat u distribuciju, što se nikada nije desilo.
jednom nedavno mi je počela faliti forma pisanja bloga i počela sam to zamjenjivati statusima na facebooku. nisam imala nikakvog dečka i zadovoljavali su me razni. nakon nekoliko ohrabrivanja i pohvala za pisanje istih i jednog pijanog priznanja poznanika u krivom kako je on 'veliki fan mog news feeda' sam pomislila da bi radije opet oživjela stare stvari i probala ih spojiti u jednu. et voila!
dobrodošli, nadam se da ću ispuniti i svoja i vaša očekivanja.

4 komentara:

  1. :D :D
    svrbe me prsti, imam neki zahrđali refleks...

    OdgovoriIzbriši
  2. dvije cimerice dvije blogerice <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Razumem te u potpunosti. Mene blog totalno podsjeca na mlađahnost. Ali i meni je nedostajalo zapisivati i objavljivati neke stvari.
    Čitam te! ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. počmi pisat, neka bude, krvavo i prljavo

    OdgovoriIzbriši