srijeda, 27. ožujka 2013.

iščašenja.


kad savršeni dan završiš na leđima na prljavom podu vlastite zgrade sa koljenom koje gleda na stranu na koju ne bi trebalo i cigarom u ruci koju ti r pripaljuje i dodaje dok ne dođe pripomoć da te odveze na hitnu jedina stvar koja ti prolazi kroz glavu je koji kurac?

i nije ti jasno, stvarno, koji kurac? onda idu brige, redom: neće ko imat završit prijave za ispite na poslu, neću moć pun kurac na plivanje (a taman sam otplivala svoj prvi i drugi kilometar dva dana za redom), neću više nikad moć vozit bicikl i osuđena sam na misionarsku do kraja života.

a kad ležiš u krevetu danima, onda ti se okrene i srce i počne gledat na stranu na koju bi trebalo. onda prsa bole više od koljena, ili bole simultano, više ni ne znaš. onda shvatiš – toliko sam zabrijala da me je nešto moralo fizički prikovat za jedno mjesto i natjerat da mislim i skontam koliko sam duboko ugazila u septičku u kojoj se čini da je fino jer je toplo i mekano i jer su mi dišni putevi zaštopani. ali kad udahneš duboko – u govnima si.

a počistit ih treba.

taj je kurac.

Broj komentara: 8:

  1. sada ne da ces voziti bicikli po svijetu nego ces ga voziti i po sobi. <3 ma kakve misionarske. klečačeš i plakat ćeš;) kad te ja prislonim!

    puška ne ubija ljude, lovci ubijaju životinje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. malo sobno biciklo, malo pravo biciklo, malo steper, malo plivanje ko ribica i guza će bit savršena za tvoje prislanjanje military djevojko!

      Izbriši
  2. a zamisli tek kako je bilo onom morskom življu koje je platilo glavom za nečiji izlet u Ljubljanu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vegeterijanski isusić je očigledno bio ljut zbog koraka unazad prema peskaterijanizmu :(

      Izbriši
  3. ja vas volim, bit će dobro i ponovno ćete vozit biciklo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i vas posjećivat. nismo se nikad skupa vozili biciklom, znate to? to mi je bezveze, morat ćemo poradit na nekim pripitim noćnim ljetnim vožnjama zabregićem.

      Izbriši