srijeda, 27. veljače 2013.

where do we go now but nowhere?

k ima praksu ritualno paliti i bacati sve materijalne stvari bivših djevojaka nakon prekida. kaže da mu je tako lakše i da oslobađa. ja nikada nemam problema sa materijalnim stvarima, ono što me proganja i opsjeda su uvijek mentalne slike koje mi plešu pred očima, čak i kada zaklopim kapke.

kada ispraznim sve ulazne spremnike, očistim sve čet logove, blokiram te na gmailu, maknem iz memorije svoje sim kartice, povučem vodu za komadom plastike koji si mi stavila oko prsta, kada mi nestanu sve rane sa vrata, svi otisci tvojih noktiju, kada uklonim sve vlasi tvoje kose sa odjeće, operem sve gaćice, izribam žutilo tvog duhana sa noktiju, uspješno zaobiđem sve birtije u koje si me vodila, istrgnem stranice po kojima smo skupa šarale učeći u knjižnici iz bilježnice, šta onda da radim sa tvojim prstima koji mi, pokušavajući uhvatiti kosu u trenutku vrhunca, nespretno skidaju kapu sa glave i bacaju ju na pod?
šta da onda radim sa tvojim zatvorenim očima i glavom zabačenom unazad i ogoljenim vratom, sa tvojom toplom unutrašnjošću koja se steže oko mojih prstiju trenutak prije orgazma, sa načinom na koji si drhtala svaki put kada bi te dodirnula, sa lančićem i privjeskom koji visi iznad tvojih malih grudi, sa podlakticama ispod zavrnutih rukava tvoje košulje, sa tvojim mokrim bedrima, sa svakim 'ljepoto', 'divna si' i 'volim te'?

to da si cijelo vrijeme bila laž bi trebao biti savršeni amnezijak, ali izgleda sam razvila antitijela.

hoćeš li sada kad si joj prodala priču da sam histerična i ljubomorna cougar lezba biti napokon sretna i mirna, tootles?

Broj komentara: 14:

  1. imam joj potrebu razbiti nos. ipak nisam za samostan kako su neki mislili ;) ko ju jebe nek ju jebe. ti si moja :*

    OdgovoriIzbriši
  2. sjaj u oku pri slucajnom susretu... i zivot ponovno mirise

    OdgovoriIzbriši
  3. slican miris, precizan njuh otkriva svu sirinu tog svemira

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. istina, i ja sam uvijek mislila da mora mirisati slično proljeću.

      Izbriši
  4. zar ne? miris svježe kišom oprane trave i inog bilja, da ti srce zatitra i zjenica otvori širom

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a od raširenih zjenica je sve nekako mekše i plitkog dofa.

      Izbriši
  5. raširene zjenice upijaju sve onak aleksgrejevski, poput kubrickovog zeissa 50mm f0,7

    OdgovoriIzbriši
  6. nedavno sam stavio djecju prizmu kao filter i ne skidam to cudo jednostavnosti i magije sa glave. poput prvog pogleda kroz kaleidoskop ili mirisa proljetnih. lego kocke... prava kombinacija stvara novi svijet, poput bogova prosljedjujemo instinkt stvaranja na komad plastike.

    OdgovoriIzbriši
  7. šetnja gradom po kisi....predivno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imala sam i ja jutros jednu, zamaglila mi je malo stakla naočala i šuštala po baloneru.

      Izbriši